.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت دزدان شبانه فروشگاهی در نکا
عاملان سرقت 60 گوشی مدل بالای هوشمند در جریان اقدامات پلیس آگاهی بازداشت شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایران، اقدامات مأموران برای به دست آوردن ردی از این دزدان به دنبال دریافت گزارش‌هایی از سرقت گوشی‌های هوشمند در شهر نکا در دستور کار قرار گرفت.

در گزارشی که از سرقت موبایل از یک فروشگاه تلفن همراه در اختیار پلیس قرار گرفته بود صاحب مغازه ادعا کرده بود گروهی ناشناس با ورود به داخل فروشگاه تعداد زیادی تلفن همراه گرانقیمت را به سرقت برده‌اند.

بر اساس این گزارش بود که مأموران دایره مبارزه با سرقت، تجسس برای به دست آوردن ردی از دزدان را آغاز کردند. مطالعه و تحقیق روی آثار برجای مانده از دزدان در داخل مغازه حکایت از آن داشت که آنها دو مرد جوان بوده‌اند.

دوربین‌های مداربسته داخل مغازه نیز تصاویر بی‌کیفیتی از دو دزد را هنگام ورود به داخل مغازه ثبت کرده بود.

در همین خصوص شناسایی چهره دزدان از روی این نشانی‌ها و تصاویر غیر ممکن بود به همین دلیل مأموران با مطالعه روی شیوه و شگرد به‌کار رفته هنگام دزدی و مطابقت آن با سرقت‌هایی که در گذشته صورت گرفته بود توانستند رد پای دو دزد حرفه‌ای تلفن همراه را به دست آورند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه چند سرقت مشابه از مغازه‌‌های دیگر این شهر نیز اتفاق افتاده بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بدین ترتیب با شناسایی دو دزد احتمالی فروشگاه‌های تلفن همراه رفت و آمد‌های آنان به صورت نامحسوس تحت کنترل درآمده و مأموران اطمینان یافتند سرقت‌ها از سوی این دو دزد انجام شده است.

با توجه به این وضعیت مخفیگاه دزدان ردیابی شد و به محاصره مأموران درآمد و دزدان پیش از آنکه فرصت فرار داشته باشند از سوی پلیس بازداشت شدند. دزدان که محمدرضا و محسن نام دارند پس از دستگیری به آگاهی انتقال یافتند و تحت بازجویی قرار گرفتند. در بازرسی از مخفیگاه دزدان 7 گوشی تلفن همراه مدل بالا کشف و ضبط شد.

این دزدان هدف بازجویی فنی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند وپلیس توانست مالخر این باند رانیز دستگیر کند. بنابر این گزارش، ارزش ریالی گوشی‌های سرقت شده تقریباً 250 میلیون ریال اعلام شده است.

منبع: روزنامه ایران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.